Sofijin drugi rođendan

Odmah nakon prvog rođendana imala sam u glavi šta i kako treba uraditi za naredni. Znala sam gde smo grešili, šta nismo očekivali i šta nismo stigli na vreme, tako da sam pripreme za drugi divan dan počela malo ranije nego za prethodni.

U startu smo odlučili da ćemo imati malu zabavu, samo najuži članovi porodice i najbolji par prijatelja. Manji broj gostiju nam je znatno olakšao organizaciju, i iako smo se dugo premišljali rešili smo da i ovaj rođendan proslavimo kod kuće. Ja sam napravila tortu i kolačiće, tata je naručio roštilj i mogli smo mirne glave da čekamo veliki dan.

Polovinu dekoracije imala sam od prvog rođendana. Nešto je ostalo, nešto sam dovršila i sve je na vreme bilo spremno. Rozi,žuti i narandžasti baloni naduvani i okačeni, natpis „Srećan rođendan“ od kartonskih slova isprskan zlatnom farbom u spreju  i zalepljen na zid iza slavljenicine stolice, fotografije iz prethodnih dvanaest meseci izrađene i okačene zlatnim štipaljkama na kanap za pakovanje paketa. Ništa preterano, ali opet mali slatki detalji upotpunili su naš svečani ručak.

U glavi mi je bila morska tema, jer je Sofija u to vreme bila opsednuta ribicama, a mi smo uveliko bili u pripremama za more, pa je krajnji rezultat izgledao ovako:

Nisam veliki ljubitelj torta sa fondanom, pa sam se i ove godine odlučila za šlag. Na netu sam našla ideju za pravljenje talasa – obrnutom stranom kašike stavljate šlag na tortu i malo povlačite na gore. Minimum truda, a rezultati su više nego zadovoljavajući. Mafini pored su po istom receptu torte sa prvog rođendana, tako da će se to izgleda pretvoriti u malu tradiciju. Slatka pavlaka koju sam umutila za njih se nije baš nešto lepo pokazala, tako da su ukrasi za mafine ostali u kutiji, čekajući drugu priliku.

Veliko moje razočarenje bilo je uzrokovano vremenom. U julu je uvek toplo, a ove godine je tog našeg srećnog dana padala čak i kiša i bilo je prohladno, tako da je kompletić koji je stigao poštom dve nedelje pre rođendana ostao u ormariću. Plava haljinica sa belim tufnicama i ribicom u uglu i pufnaste plave šorc-gaćice sačekale su drugu specijalnu priliku za nošenje. Umesto toga Sofija se odlučila za „bubamara“ haljinu, kako je ona zove.

Kao i prethodne godine, veći deo popodneva nam je prošao u vođenju računa da su svi siti i da nikome ne fali piće. Razlika je samo što smo stigli da sa svima i popričamo, smejemo se i slikamo se. Ove godine nismo imali fotografa, zato su slike mutne, van fokusa, tamne i sa dosta šuma, ima ih dosta manje, ali su nam jednako drage kao one sa prvog rođendana.

Bilo je grešaka i ove godine, jer nikad ništa nije savršeno. Neki gosti su odlučili da porane, pa smo tako u isto vreme kuvali kafu i ređali predjelo, cveće je ostalo nearanžirano, tako da su nam stolovi izgledali po malo prazni i ja sam ostala u farmerkama i majci, jer nisam stigla pre gostiju da obučem haljinu koja me je čekala na vešalici u kupatilu. Bilo je i par polomljenih tanjira, jedan meni jako drag i jako star, ali ni jedna veća organizacija se ne završi bez lomljave. Važno je da smo se mi lepo proveli.

Nažalost, nisam stigla da uslikam detalje i sad vam objasnim šta i kako sam napravila. Nisam stigla ni slavljenicu da uslikam dovoljan broj puta, niti da je snimim kako oduševljena otvara poklone. Trčala je tamo – vamo, a ja sam se trudila da budem dobra domaćica. Zato smo sutradan ona i ja imale svoj mali privatni foto-sešn. Mislila sam da neću stići da je uhvatim objektivom, jer je stalno trčala za novim dodatkom porodice, ali prvom prilikom kad je stala pitala sam je da mi pozira. I evo rezultata, pa vi posle recite da dvogodišnja deca ne znaju ništa 😉 :

2 mišljenja na „Sofijin drugi rođendan

Ostavite odgovor

