8/52 + 9/52 – namrštene slike

8/52 – „To nije pljavi (*plavi) autobus!“

9/52 – Ja “ ‘ajde da uberemo još jedan cvetić pa idemo unutra.“

Ona „Neeeeeećuuuuuu!“ (koje se čini mi se čuje do kraja ulice)

Opčinjenost pesmicom „Wheels on the bus“ čini mi se doživljava vrhunac. Trenutno imamo tri verzije pesmice koje pevamo svake večeri pred spavanje: žuti, zeleni i plavi, iako su sve tri verzije potpuno iste.

Zbog veoma male količine vremena koje provodimo zajedno počele smo da se inatimo: ona pokušava da izigrava najrazmaženije dete na svetu koje ne zna za „ne“, a ja svoju stranu „zatežem“ što više, da ne napravim razmaženo derište, iako se u nekom trenutku ne zna kome više teram inat, njoj ili sebi, jer mi srce u većini slučajeva kada se svađamo kaže „pusti je i provedi sa njom što više vremena u smehu“. Otud i ovo mrštenje pred spavanje, jer popodnevnu dremku vikendom stojećki bojkotuje, da joj ne pobegnemo negde kad zaspi.

Ostavite odgovor

