10,11,12/52

10/52 – Kad se tata i mama vrate sa puta i donesu najlepšu igračku na svetu od koje se ne odvajamo ni kad spavamo

11/52 – Kad nas Čiči čuva pa nas uči nekim novim stvarima 

12/52 – Kad kupimo novi tepih pa provedemo pola dana valjajući se po njemu

Vreme nas konačno služi! Uspemo radnim danom da provedemo malo vremena napolju u bašti i na terasi, a vikendom odemo u po koju šetnju i skoknemo malo do sela. Otud i manjka fotografija, jer se trudim da upijem svaki sunčev zrak i nadišem se svežeg vazduha.

5 mišljenja na „10,11,12/52

      • Mi rastemo, igramo se, učimo… Uživamo!
        Mama malo zabušava s postovima, jer sam imala nezgodu s aparatom, a ne da mi se da bez fotografija objavljujem tekstove. Mada, pišem, pišem, pa ću jednom i objaviti… Valjda.

    • Znači nismo samo mi ljubitelji valjanja po podu. 🙂 Kad sam bila mala obožavala sam da se valjam po tepihu, isto kao Sofija sad. Još kad mama i tata unesu posle krečenja sveže opran mirisan tepih, iiiiih…:)

Ostavite odgovor

