18,19,21,22/52 – Šetnja, igra, radost!

 18/52 – Zalivamo baštu i ona raste, a rastemo i mi

19/52 – Malo hranimo golubove, malo jedemo mi

 

20/52 – Poslednji maslačak ove sezene. Vidimo se sledeće godine!

 

21/52 – I tako mahnemo čarobnim štapićem i oni porastu. Kad si dete i veruješ u bajke i Hari Potera.

Nije slučajno što nema onog broja u sredini, 20/52. Ta nedelja je bila više nego čudna. Radne dane smo tata i ja proveli mahom na poslu i dešavalo se da je samo preuzmemo iz bakinog kreveta i prebacimo u njen. Kad smo bile zajedno tražila bi da je grlim, mazim i nosim, tako da nema ni jedne njene slike bez mene na njoj. Za vikend smo organizovali lepu šetnju i šoping, ali se sve završilo tako što se ona bacila na sred radnje, počela da plače, udarila mene po ruci, pa mi je telefon odleteo ispod rafa sa obućom i iznervirala tatu i mene do maksimuma. Kad pokušavate da nadoknadite nedelju dana u jednom danu, sve vam se obije o glavu.

Ostavite odgovor

